Tab #1
I am tab 1 content. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Tab #2
I am tab 2 content. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Tab #3
I am tab 3 content. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Voorbereiding project
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
🕓Buiten de lestijd 👥 Door leerkracht
Click Here
0
Gemaakte workshops
testpagina
Webdesigner 90%
Als voorbereiding

Contextanalyse

Is dit project mogelijk tijdens jouw lessen en welke informatie moet je verzamelen bij aanvang van het project?

🕒 buiten de lestijd 👥 door leerkracht 

Als voorbereiding
Les 1

Themaselectie

Hoe bepalen de leerlingen het thema van hun workshop en wat heb je hier voor nodig?

🕒 50 min. lestijd + voorbereiding 👥 4 á 5 leerlingen per groepje

Les 1
Les 2

Brainstorm

Hoe zetten de leerlingen hun thema om in een concreet workshopidee?

🕒 50 min. lestijd + voorbereiding 👥 door leerkracht 🏫 Computerlokaal

Les 2
Les 3 & 4

Ontwikkeling

I am timeline item content. Click here to edit this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Les 3 & 4
Les 5

Uitvoering

Les 5

This is the heading

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor

This is the heading

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Click Here
Slide 1 Heading
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Click Here
Slide 2 Heading
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Click Here
Previous slide
Next slide

This page is Amazing

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

This is the heading

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor

This is the heading

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Click Here

Table of Contents

Slide 1 Heading
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Slide 2 Heading
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Slide 3 Heading
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Previous slide
Next slide

Welkom in het Edison netwerk

Een nieuw jaar start meteen met een nieuw partnerschap. Vanaf nu werkt LIFT samen met Edison, hét STE(A)M-partnerschap van Vlaams-Brabant. Via het netwerk van Edison

Read More »

iSTEM-nocturnes

LIFT is van de partij op de iSTEM-nocturnes. iSTEM organiseert een reeks GRATIS online nocturneavonden over allerlei onderwerpen zoals evaluatie en STEM-concepten. Ook de meest

Read More »

iSTEM

Bij het ontwikkelen van de LIFT-methodiek werd volop gebruik gemaakt van de ‘COOL voor iSTEM’. Dat is een tool om met een leerkrachtenteam een STEM-project

Read More »

LIFT-methodiek als GIP

Via Winterlab, een initiatief van Arteveldehogeschool, kreeg LIFT de kans om de methodiek uit te voeren in de 3de graad sociaal-technische wetenschappen van het SALTO

Read More »

Bachelorprijs

In de opleiding Secundair Onderwijs wonnen Frederik, Matthias en Michiel de Bachelorproefprijs. De volledige bachelorproef kan hier gelezen worden.

Read More »